poniedziałek, 3 lutego 2014

St Valentine's collection

LIKE US ON FB TO SEE MORE!







bracelets: A&A factory

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Z tej okazji (chociaż przecież każda inna okazja jest dobrą okazją do powiedzenia "KOCHAM CIĘ!!" ) zamówiliśmy z Synkiem mnóstwo serduszek i stworzyliśmy specjalną kolekcję Walentynkową przepełnioną miłością! Po więcej zdjęć/opisy/ceny odsyłamy na naszego facebooka.

Adasiulek właśnie sapnął sobie i przekręcił się na drugi boczek. Bycie Mamą przynosi tyle radości! Oprócz notorycznego braku czasu (siedzę więc do późna, późna w nocy i lepię te swoje błyskotki), chowania wszystkich koralików po najwyższych półkach (odkąd nauczył się raczkować, trzy razy przenosiłam już swoją pracownię), ani na chwilę nie można odwrócić wzroku (ostatnio próbował nadaremnie włożyć sobie do buzi ogon naszego psa) i noszenia starego dresiwa po domu (pory karmienia są bardzo brudodajne). Moje życie zostało wywrócone kompletnie i nagle nabrało sensu. Odkryłam swoją pasję, znalazłam pracę (paradoksalnie), zaczęłam interesować się światem...i tyle rzeczy robię po raz pierwszy ( nasze pierwsze Walentynki razem!). Czasem dostajemy coś od Boga i szczerze wierzymy, że się grubo pomylił (jak w przypadku mojej ciąży), ale potem okazuje się, że w ogóle nie znamy naszych możliwości!




2 komentarze:

  1. bransoletki są świetne,problem w tym, że nienawidzę walentynek

    http://hopeloveandparty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)
    http://blairdelancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń